Sunday, June 02, 2013

“သတိပ႒ာန္ ပြားမ်ားရက်ဳိ း''

“သတိပ႒ာန္ ပြားမ်ားရက်ဳိ း”


ျမတ္စြာဘုရားသည္ရဟန္းေတာ္တို႕အား ကာယာႏုပႆနာမွစ၍ သတိပ႒ာန္ေဒသနာေတာ္ကို ေဟာေတာ္မူၿပီး၍ယခုအခါ သတိပ႒ာန္တရားကို ပြားမ်ားအားထုတ္ရန္ တိုက္တြန္းျခင္းႏွင့္တကြ အက်ဳိးေက်းဇူးကိ ုျပေတာ္မူသည္မွာ -


ရဟန္းတို႕ --တစ္စုံတစ္ေယာက္ေသာ ေယာဂီသည္ ဤသတိပ႒ာန္ေလးပါးတို႕ကို ၇-ႏွစ္ပတ္လုံးယခု ေဟာေျပာခဲ့သည့္နည္းလမ္းျဖင့္ ပြားမ်ားသည္ျဖစ္အံ့၊ ထိုေယာဂီအား ယခုမ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ေသာ္လည္း အရဟတၱဖိုလ္ကို ရရာ၏။ဥပါဒါန္ အၾကြင္းရွိေသးလွ်င္ကား အနာဂါမိဖိုလ္ကို ရရာ၏။ ဤအက်ဳိးႏွစ္ပါးတြင္ တစ္ပါးပါးကို ဧကန္ရလိမ့္မည္ဟုလိုလားကာ အားထုတ္ပါေလ -ဟု မိန္႕ေတာ္မူသည္။


၇-ႏွစ္တိုင္တိုင္ ပြားမ်ားအားထုတ္မွသာလွ်င္ ရသည္မဟုတ္ေသး။ ၆-ႏွစ္,၅-ႏွစ္,၄-ႏွစ္,၃-ႏွစ္,၂-ႏွစ္,၁-ႏွစ္၊ သို႕မဟုတ္ ၇-လ,၆-လ,၅-လ,၄-လ,၃-လ,၂-လ,၁-လ၊ သို႕မဟုတ္ ၁၅ -ရက္,၇-ရက္ အားျဖင့္ ပုဂၢိဳလ္၏ ပါရမီဥာဏ္အားေလ်ာ္စြာ ဤသတိပ႒ာန္တရားကို အားထုတ္လွ်င္ ဤဘဝ၌ပင္ အရဟတၱဖိုလ္ကို ရရာ၏။ ဥပါဒါန္အၾကြင္း ရွိေသးလွ်င္မူကားအနာဂါမိဖိုလ္ကိုရရာ၏။ ဤအက်ဳိးႏွစ္ပါးတြင္ တစ္ပါးပါးကို ဧကန္ရလိမ့္မည္ဟု လိုလားကာ အားထုတ္ပါေလ- ဟု မိန္႕ေတာ္မူသည္။


၇-ႏွစ္မွသည္ ၇-ရက္အထိ အားထုတ္မွူကိုျပဆိုျခင္းသည္ ပါရမီဥာဏ္အလတ္စားျဖစ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္တို႕ကိုရည္ရြယ္၍ ေဟာေတာ္မူသည္။


ထက္ျမက္ေသာပါရမီဥာဏ္ရွိသူ ျဖစ္မူကားနံနက္အခါ သင္ၾကားေဟာေျပာေပးသည္ကို နာယူ၍အားထုတ္လွ်င္ ညေနဘက္၌ တရားရႏိုင္သည္၊ ညေနအခါ သင္ၾကားေဟာေျပာေပးသည္ကို နာယူ၍အားထုတ္လွ်င္ နံနက္ဘက္၌တရားရႏိုင္သည္။ အ႒ကထာ၌ဆိုသည္။ အ႒ကထာစကားကို ေထာက္၍၇-ႏွစ္တုိင္တိုင္ အားထုတ္၍မွမရေသးေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ထိုကာလထက္ ပိုလြန္၍အားထုတ္ေသာ္ တရားရႏိုင္သည္ကိုလည္း ျပဆိုရာေရာက္သည္။


သတိပ႒ာန္ပါဠိေတာ္၌“ေယာ ဟိ ေကာစိ ဘိကၡေဝ” ဟူေသာပုဒ္ကို “ေယာ ဟိ ေကာစိ ဘိကၡေဝဘိကၡဳ ဝါ ဘိကၡဳနီ ဝါ ဥပါသေကာ ဝါ ဥပါသိကာ ဝါ” ဟူ၍အ႒ကထာ ဖြင့္ျပသျဖင့္ ဤသတိပ႒ာန္ေဒသနာေတာ္ကို ရဟန္းေယာက်ာ္းျဖစ္ေစ၊ ရဟန္းမျဖစ္ေစ၊ ဒါယကာျဖစ္ေစ၊ဒါယကာမျဖစ္ေစ မည္သူမဆို အားထုတ္ႏိုင္ေၾကာင္း အားထုတ္လွ်င္ ဥာဏ္အားေလ်ာ္စြာ ပါရမီအထုံဝါသနာ အားေလ်ာ္စြာ တရားထူးရရွိႏိုင္သည္ကို ဝမ္းေျမာက္စြာ သိအပ္ၾကသည္။ဤက်မ္းစာ ျမန္မာျပန္ရာ၌မူ ကား သဗၺသဂၤါဟိက နည္းအားလုံးကို သိမ္းရုံးေသာသေဘာျဖင့္ ေယာဂီဟူ၍ျပန္ဆိုလိုက္သည္။


ရဟန္းတို႕ --သတၱဝါတို႕၏သႏၱန္၌ ကိေလသာအညစ္အေၾကး မွ စင္ၾကယ္ေစျခင္းငွာလည္းေကာင္း၊ေသာက ပရိေဒဝတို႕ကို လြန္ေျမာက္ျခင္းငွာ လည္းေကာင္း၊ ဒုကၡ ေဒါမနႆတို႕၏ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းငွာ လည္းေကာင္း၊အရဟတၱဖိုလ္ကို ရျခင္းငွာလည္းေကာင္း၊နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳျခ င္းငွာလည္းေကာင္းတစ္ေၾကာင္းတည္းေသာ လမ္းျဖစ္သည္ဟူ၍ ငါဘုရားေဟာေတာ္မူခဲ့သည္မွာ ဤသတိပ႒ာန္ေလးပါးကို ရည္ညႊန္း၍ေဟာေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ေပသည္-ဟု မိန္႕ေတာ္မူလွ်င္တရားနာေသာ ရဟန္းေတာ္တို႕သည္ျမတ္စြာဘုရားေဟာေတာ္မူအပ္ေသာ တရားေတာ္ကို အလြန္ႏွစ္သက္ ဝမ္းေျမာက္ၾကကုန္၏။


သတိပ႒ာန္ ေဒသနာေတာ္ အဆုံး၌သုံးေသာင္းေသာ ရဟန္းေတာ္တို႕သည္အရဟတၱဖိုလ္သို႕ ေရာက္ေတာ္မူၾကသည္ဟု အ႒ကထာ ၌ဆိုသည္။


ေရႊက်င္နိကာယသံဃဦးစီးဥကၠ႒ေရႊက်င္သမၼဳတိသာသနာပိုင္ အဘိဓဇမဟာရ႒ဂရု အဘိဓဇအဂၢမဟာသဒၶမၼ ေဇာတိက စစ္ကိုင္းေတာင္ရိုးေရႊဟသၤာတိုက္သစ္ဆရာေတာ္


No comments: