သီလရွင္ စတင္ျဖစ္ေပၚလာပံု ... **********************
သီလရွစင္တင္ျဖစ္ေပၚလာပံု၊ သီလရွထင္ံမွ သီလယူလုိ႔ရမရ၊ သီလရွအင္ား မိဘမ်ား၊ ေယာက်္ားေလးမ်ားက ရွိခုိးသင့္လားစ တဲ့ ေမးခြန္းမ်ားကုိ ဦးဇင္းဆီ မၾကာခဏ ေမးခြန္းေတြ ေရာက္လာပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ သီလရွေအင္ၾကာင္းနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ဆရာေရ၀ထြန္း ေရးသား ထားတဲ့ ဘိကၡဳနီသာသနာနဲ႔သီလရွင္ သမိုင္းစာအုပ္ကုိ ေလ့လာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီမွာေဖာ္ျပထားတာ က သီလရွင္ေတြဟာ ဘိကၡဳနီသာသနာကြယ္ၿပီး သာသနာႏွစ္ကိုးရာေက်ာ္၊ ေအဒီသံုးရာစု ၀န္းက်င္ေလာက္မွာ သီလရွင္ စတင္ျဖစ္ေပၚ လာတယ္လုိ႔ မွတ္ခ်က္ျပဳထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဘိကၡဳနီ သာသနာဟာ သီဟုိဠ္ကၽြန္းတြင္ ေအဒီသံုးရာစု၀န္း က်မင္ွာ ေနာက္ဆံုး တ္ရညွိခဲ့ၿပီး ကြယ္ေပ်ာက္သြားခဲ့တယ္လုိ႔ ဘိကၡဳနီ သာသနာ ေအၾကာင္း ေရးသားထားတဲ့ တရု္ရတဟန္းေတာ္ ဖာဟီယန္မွတ္တမ္းက ဆုိပါတယ္။
အဲဒီလုိ ဘိကၡဳနီသာသနာကြယ္ၿပီးေနာက္ပုိင္း သာသနာႏွစ္ (၉၀၀)ေကန (၁၄၀၀) အတြင္း (ေအဒီသံုးရာစုေကန ေအဒီကိုးရာစု) ပ်ဳေခတ္မွာ ပ်ဳ အမ်ဳိးသမီးမ်ား သီလရွင္၀တ္လာၾကပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက သီလရွကင္ိုေတာ့ ပရိဗိုဇ္မယ္လို႔ ေခၚပါတယ္။ အဲဒီေကန ပုဂံေခတ္၊ အင္း၀ေခတ္အထိ သီလရွမင္်ား အဆက္ဆက္ ထြန္းကားလာၿပီး ကုန္းေဘာင္ေခတ္ထိ ေရာက္လာ ပါတယ္။ ကုန္းေဘာင္ေခတ္တြင္ မယ္ေခမာအမ္ရညွိတဲ့ သီလရွင္ မယ္ကင္းတို႔ ေခတ္မွာ သီလရွမင္်ား ပုိမုိထရင္ွားလာပါတယ္။ အဲဒီလုိ ထရင္ွားလာရာေကန တျဖည္းျဖည္းခ်င္း သီလရွင္၀တ္ၾကသူ အမ်ိဳးသမီးမ်ား ေပါမ်ားတာေၾကာင့္ သီလရွမင္်ား ယခုအခ်ိန္ထိ ထြန္းကားေနျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေကတာ့ သီလရွစင္တင္ျဖစ္ေပၚလာပံုပါ။
တစ္ခါ သီလရွကင္ုိ ေယာက်္ားေလးမ်ား၊ မိဘမ်ားက ရွိခုိးသင့္၊ ရွိမခုိးသင့္နဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ေျပာျေပပးရမယ္ဆုိရင္
သီလသိကၡာပုဒ္အနည္းအမ်ားေအပၚမူတည္ၿပီး သီလနည္းသူက သီလမ်ား သူကို ရွိခုိးရပါမယ္။ ဒါနဲ႔စပ္ၿပီး ရွင္းလင္းသြားေအာင္ ျမတ္ဗုဒၶမိန္႔ၾကားခဲ့တဲ့ စကားေတာ္ေလးပါ ေျပာျေပပးပါမယ္။
ျမတ္ဗုဒၶ ေ၀သာလီျပေည္ကန သာ၀တၳိျပည္၊ ေဇတ၀န္ေက်ာင္း ေတာ္ကို ၾကြေတာ္မူတဲ့အခါ ဆဗၺဂၢီရဟန္းမ်ားဟာ ဒါက ငါတုိ႔ဥပဇၥ်ာယ္ဆရာအတြက္၊ ဒါက ငါတုိ႔ကမၼ၀ါစာ ဆရာအတြက္၊ ဒါက ငါတုိ႔အတြက္ဆိုၿပီး အိ္ရပာေနရာမ်ား ဦးထားၾကပါတယ္။ အဲဒီလုိဦးထားတဲ့အခါ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းကုိ ေနာက္မွ ေရာက္လာတဲ့ ေမထရ္မ်ားအတြက္ အိ္ရပာေနရာ မရွိၾကဘဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။ အဆုိးဆံုးေကတာ့ ျမတ္ဗုဒၶရဲ႕ လက္ယာရံ၊ ဉာဏ္ပညာမွာ ဧတဒ္ရဂထားတဲ့ ရွသင္ာရိပုတၱရာေ ရာက္လာတာကုိ အိပ္စရာေနရာေမပးဘဲ ေနၾကတာပါ။ ဒါနဲ႔ သူေတာ္ေကာင္း ဆုိေတာ့ ဘယ္သူကုိမွ ဒုကၡေမပးဘဲ ရွသင္ာရိပုတၱရာဟာ ျမတ္စြာဘုရားက်ိန္းစ္ရကာ ဂႏၶကုဋီေက်ာင္းေဆာနင္ားက သစ္ပရင္င္းမွာ ထုိရင္င္း၊ စႀကၤန္သြားရင္းနဲ႔ ညဥ့္အခ်ိန္ကို ကုန္လြန္ေစခဲ့ပါတယ္။
မနက္မိုးလင္းေတာ့ ဘုရားရွကင္ ေက်ာင္းနားရပ္ေနတာ “ဘယ္သူလဲ” လို႔ေမးေတာ္မူတဲ့အခါ ရွသင္ာရိပုတၱရာက “တပည့္ေတာ္ သာရိပုတၱရာပါ ဘုရား” လို႔ ေလွ်ာက္ပါတယ္။ ထုိအခါ ဘုရားရွကင္ “ဘာ့ေၾကာင့္ဒီလို ျဖ္ရစတာလဲ”လို႔ ေမးေတာ့ ရွသင္ာရိပုတၱရာက ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စဥ္ ေလွ်ာက္ထားလိုက္ပါ တယ္။ ေမထရ္စကားကိုၾကားရတဲ့အခါ ျမတ္ဗုဒၶက “ငါဘုရားရွိစဥ္မွာေတာင္ ရဟန္းတစ္ပါးနဲ႔တစ္ပါး ရိုေေသလးစားျခင္း မရွိၾကဘူး ဆိုရင္၊ ငါဘုရား ပရိနိဗၺာန္ျပဳၿပ ီးေနာက္ပိုင္း ဘယ္လိုမ်ား လုပ္ၾကမွာလဲ” လို႔ ဓမၼသံေ၀ဂ ျဖစ္ေတာ္မူပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားကို စည္းေ၀းေစၿပီး “ရဟန္းတို႔ ဘ္ရယဟန္းက ေနရာဦး၊ ဆြမ္းဦးထုိက္ပါသလဲ၊ ဘ္ရယဟန္းကို အရိုေေသပးသင့္ပါ သလဲ”လို႔ ဘုရားရွကင္ ေမးေတာ္မူ ပါတယ္။ အဲဒီအခါ ရဟန္းေတာ္မ်ားက “အရွဘင္ုရား မင္းမ်ဳိးကလာတဲ့ ရဟန္းကို အရုိေသ ေပးထိုက္ ပါတယ္”၊ “ပုဏၰားမ်ဳိးကလာတဲ့ ရဟန္းကို အရိုေအေသပးထိုက္ တယ္”၊ “သူေဌးေကနရဟန္းျ ဖစ္လာတဲ့ရဟန္းကုိ အရိုေအေသပးထိုက္တယ္” ဆုိၿပီး ေလွ်ာက္ၾကသလုိ တခ်ဳိ႕က ပဌမစ်ာ္ရနတဲ့ရဟန္း၊ တခ်ဳိ႕က ဒုတိယ စ်ာန္၊ တတိယစ်ာန္၊ စတုတၳစ်ာ္ရနတဲ့ရဟန္းကို အရိုေအသ ေပးထုိက္ တယ္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း ေသာတာပန္၊ သကဒါဂါမ္၊ အနာဂါမ္၊ ရဟႏၱာမ်ား၊ အဘိညာဥ္ ရတဲ့ ရဟန္းေတာ္မ်ားကို အရိုေအေသပးထုိက္တယ္ဆိုၿပီး အမ်ိဳးမ်ိဳး ေလွ်ာက္ တင္ၾက ပါတယ္။
အဲဒီလုိ အမ်ိဳးမ်ိဳးေလွ်ာက္ၾကတဲ့အခါ ဘုရားရွကင္ “ရဟန္းတို႔ အခုသတင္ို႔ ေျပာတဲ့ မင္းမ်ဳိး၊ သူေဌးမ်ဳိးစတဲ့ရဟန္းမ်ားဟာ အဓိကမဟုတ္ဘူး။ အမွန္ေတာ့ ငါဘုရားသာသနာေတာ္တြင္းမွာ အစဥ္အတိုင္း ႀကီးသူကို ရွိခုိးျခင္း၊ ခရီးဦးႀကိဳ ဆိုျခင္း၊ လက္အုပ္ခ်ီျခင္း၊ အရိုေအသျပဳျခင္း စတာေတြကို ျပဳလု္ရပမယ္” လို႔ မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာဂုဏ္၊ အရြယ္ဂုဏ္ႀကီး သူတုိ႔ကုိ အစဥ္အတုိင္း ရုိေေသလးစားရွိခုိးရပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ သီလဂုဏ္ ျပည့္စံုတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကို သီလသိကၡာပုဒ္နည္းတဲ့သူက ရွိခိုးရမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ မိဘမ်ားက ငါးပါးသီလသာရွိၿပီး၊ သီလရွကင္ ရွစ္ပါး၊ ဆယ္ပါးသီလ ရွိတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ မိဘက သီလရွကင္ို ရွိခုိးရပါမယ္။ တကယ္လို႔ မိဘက ဆယ္ပါးသီလ ယူထားမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ မိဘကို သီလရွကင္ ရွိခိုးရပါမယ္။ က်န္တဲ့ေယာက်္ား၊ မိန္းမမ်ားကလည္း မိမိတုိ႔က သီလရွထင္က္ သီလ ေဆာက္တည္ထားတာ နည္းေနရင္ ရွိခုိးရပါမယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ သီလရွမင္်ားဟာ ကုိးပါးသီလကုိ စတင္၀တ္ကတည္းက ယူထားၾကတာ မ်ားတဲ့အတြက္ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားက သူတုိ႔ထက္ သီေလဆာက္တည္ ထားတာ နည္းေနရင္ ရုိေေသလးစား ရွိခုိးရပါမယ္။ တန္းတူျဖစ္ေနရင္ေတာ့ အသက္ သိကၡာငယ္သူက ရုိေေသလးစား ရွိခုိးျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၾကပါ။
ဒါျပင္ ျမတ္ဗုဒၶက သူတစ္ပါးကုိ ရုိေေသလးစား ရွိခုိးျခင္းေၾကာင့္ မိမိမွာ အျပစ္ မရပါဘူး။ မိမိရွိခုိး ရုိေေသလးစားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကသာ သူ႔မွာ ရွိခုိးထုိက္ တဲ့ဂုဏ္ေတြ မရွိရင္ အျပစ္ျဖစ္ပါတယ္လုိ႔ မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိတုိ႔က သူတစ္ပါးကုိ ရုိေေသပးတာ၊ ေလးစားတာ၊ ရွိခုိးတာဟာ မိမိအတြက္ ေမကာင္းက်ိဳးမခံစားရဘဲ သ္ရကွည္၊ ဆင္းလွ၊ ခ်မ္းသာရ၊ ဗလ၊ ဉာဏ္ပညာ ဆုိတဲ့ ေကာင္းက်ိဳးမ်ားသာရလုိ႔ သူတစ္ပါးကုိ ရုိေေသလးစားမႈျပဳဖုိ႔ ၀န္းေမလးသင့္ပါဘူး။ မိမိက ကုိယ့္ထက္သာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ကုိ ရုိေေသလးစားျခင္း မျပဳမိဘူးဆုိရင္ သာ အဲဒီလူဟာ ျဖစ္ေလရာမွာ ႏံုးခ်ာတဲ့မ်ိဳးႏြယ္တြင္ ေပါက္ဖြားလာရၿပီး ဘ၀မွာ အၿမဲတမ္းႏံုျခာေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ မာန္မာန ဆုိတာဟာ မထားသင့္တဲ့ေနရာမွာ လံုး၀မထားမိဘဲ တစ္ခါေတလ နဂါးမွန္း သိေအာင္ ေအမာက္ေထာင္ ျပသင့္တဲ့ေနရာသာ မာန္မာနကုိ ထားၾကဖုိ႔ လုိပါတယ္။ ဒါဟာလည္းတကယ္လိုအပ္တဲ့အခါမွသာ ထုတ္သံုးရမဲ့ စကားပံု ျဖစ္ပါတယ္။ မလုိအပ္ဘဲ သြားသံုးမိရင္ ဒီစကားပံုဟာလည္း မိမိကုိ ဒုကၡ စပါ္ရယွယ္ ေပးပါလိမ့္မယ္။
တစ္ဖန္ သီလယူျခင္းနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ေျပာျပရမယ္ဆုိရင္ *************************************
သီလရွဆင္ရာေလးမ်ားဟာ ကုိးပါးသီေလဆာက္တည္သူမ်ား ျဖစ္ၾကတဲ့အတြက္ ငါးပါးသီလ၊ ရွစ္ပါးသီလ၊ ကုိးပါးသီလ ယူခ်တင္ဲ့လူမ်ားကုိ သီေလပးႏုိပင္ါတယ္။ ျမတ္ဗုဒၶကလည္း အဂၤုတၱရ တိကအ႒ကထာမွာ “ဥေပါသထဒိ၀ေသ ပန ပါေတာ၀ ဘိကၡဳႆ၀ါ ဘိကၡဳနိယာ၀ါ ဒသသီလ လကၡဏာညဳေနာ ဥပါသကႆ၀ါ ဥပါသိကာယ၀ါ-ဥပုသ္သီလခံယူရာမွာ ရဟန္းထံျဖစ္ေစ၊ ဘိကၡဳနီမထံျဖစ္ေစ၊ သီလလကၡဏာကိုသိတဲ့ ဥပါသကာ၊ ဥပါသိကာမထံျဖစ္ေစ သီေလဆာက္တည္ႏုိင ္ေၾကာင္း မိန္႔ဆုိခဲ့ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ သီလရွိသူထံမွသာ သီလယူႏိုတင္ာမဟုတ္ဘဲ သီလလကၡဏာကို သိသူ၊ သီလကုိ အစဥ္မွန္မွန္ ေအရွ႕ကတိုင္ေပးႏိုသင္ူ မည္သူ႔ထံမွမဆို ေဆာက္တည္လုိ႔ရပါတယ္။ မိမိကိုယ္တုိလင္ည္း သီလကိုအစဥ္အတုိင္း မွန္မွန္ဆိုႏုိင္ရင္ အိမ္ေရွ႕ဘုရားစင ္မွာျဖစ္ေစ၊ သြားရင္းလာရင္းလမ္းႀကံဳလုိ႔ ေစတီပုထုိးမ်ားေရွ႕မွာျဖစ္ေစ သီေလဆာက္တည္လုိ႔ ရပါတယ္။ သီလ ယူတဲ့အခါ မိမိေဆာက္တည္ထားတဲ့သီလကုိ မက်ိဳးေမပါက္ေအာင္ ေစာင့္ထိန္း မယ္ဆုိတဲ့ သႏၵိ႒ာန္ျပတ္သား ဖုိ႔သာ အဓိကက်ပါတယ္။
မ်ားေသာအားျဖင့္ သီလယူတဲ့အခါမွာ ဘာ့ေၾကာင့္ ရဟန္းသံဃာမ်ားထံ သီလယူရသလဲဆုိရင္ မိမိသီေလဆာက္တည္ထားတာကုိ ဆရာေတာ္မ်ား၊ ေနဘးလာေရာက္ သီလယူသူမ်ား သိရွိၾကတဲ့အတြက္ မိမိသီလ က်ိဳးေပါက္မဲ့ ဟာကုိ မလုပ္ျဖစ္ေအာလင္ုိ႔ပါ။ တကယ္လုိ႔မ်ား မိမိက သီလတစ္ပါးပါးကုိ က်ဳးလြန္ခ်စင္ိတ္ျဖစ္လာရင္ “ေအာ္-ငါသီလက်ိဳးရင္ ငါ့ကုိအျပစ္ေျပာမဲ့လူေတြ၊ ငါသီလက်ိဳးရင္ ငါ့ကုိလူမိုက္လုိ႔ ထင္ျမမင္ဲ့လူေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါလား”လုိ႔ေတြးမိၿပ ီး မိမိသိကၡာမက်ေအာင္၊ မိမိအရွက္မေရအာင္ထိန္းတဲ့ေအနနဲ႔ သီလမက်ိဳးေအာင္ ထိန္းႏုိဖင္ုိ႔ရန္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုိေတြးမိၿပီး သီလ မက်ိဳးေအာင္ ေစာင့္ထိန္းႏုိင္တာဟာ လူသူပရိသတ္မ်ားတဲ့ ေနရာမွာ၀ုိင္းစုၿပီး ဆရာေတာ္မ်ားထံ သီလယူျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးပါ။ ဒါျပင္ မိမိသီလ ယူတဲ့အခါ ေက်ာင္းကန္ဘုရားတုိ႔မွာေနျခင္းေၾကာင့္ အကုသုိလ္အမႈမ်ားကုိ ေတြးေတာႀကံစည္ျခင္းနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္မဲ့အစား တရားဘာ၀နာပြားလုိ႔ျဖစ္ေစ၊ တရားနာလုိ႔ျဖစ္ေစ၊ တရားစာအုပ္ဖတ္လုိ႔ျဖစ္ေစ၊ အခ်င္းခ်င္း တရားစကား ေဆြးေႏြးလုိ႔ျဖစ္ေစ အခ်ိန္ကုန္လြန္ေေစအာလင္ုိ႔ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေက်ာင္းမ်ားမွာ သြားၿပီး သီေလဆာက္တည္ခုိင္းျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
သီလရွင္ေလးမ်ိဳး ***********
ဒါနဲ႔ ဒီေနရာမွာ ဆပ္စပ္မိလုိ႔ သဂၤဇာဆရာေတာ္ရဲ႕ သီလရွင္ေလးပါးရွိေၾကာင္း ဥပမာသမူဟဂီရတၱမက်မ္း၊ သဂၤဇာဆရာေတာ္ စကားပံုေပါင္းခ်ဳပ္မွာ မိန္႔ေတာ္မူခဲ့တ ာကုိလည္း အမွ္ရတတာနဲ႔ ေရးသားလုိက္ပါတယ္။ သဂၤဇာ ဆရာေတာ္ဟာ ဒကာ၊ ဒကာမမ်ားရဲ႕ ပင့္ဖိတ္မႈေၾကာင့္ မႏၱေလးေကန ရန္ကုန္ကုိ ၾကြလာတဲ့အခါ သီလရွဆင္ရာေလးမ် ားက ဆရာေတာ္ကုိ လွဴဖြယ္မ်ား လာေရာက္လွဴဒါန္းၾကပါတယ္။ ဆရာေတာ္လည္း ဆရားေလး မ်ားကုိ စကားစပ္မိတာနဲ႔ နတင္ုိ႔ မယ္သီလဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိလဲဆုိတာ သိၾကလား။ အဲဒီလုိေမးေတာ့ ဆရားေလးမ်ားလည္း ေယာင္၀ါး၀ါးျဖစ္ေနၿပီး တပည့္ေတာ္ တုိ႔ မယ္သီလ ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးရွိတယ္ဆုိတာ မသိပါဘုရားလုိ႔ ေလွ်ာက္ၾကပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ဆရာေတာ္က
(၁) ရွစ္ပါးသီလႏွင့္ ၀ိပႆနာကမၼ႒ာန္းကုိ စီးျဖန္းႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္ၿပီး ပရဟိတအလုပ္ လုပ္တဲ့ သီလရွကင္ုိ မယ္သီလလုိ႔ ေခၚတယ္။
(၂) အရပ္တကာသုိ႔ လွည့္ပတ္ၿပီး အၿမဲ ဆြမ္းဆန္ အသျပာ အလွဴခံေနကာ ေက်ာင္းတြင္းမွာ ေမနတဲ့သီလရွကင္ုိ မယ္သီေလလုိ႔ ေခၚတယ္။
(၃) ေတာအင္ရပ္နဲ႔မတဲ့ျပန္ ေျမာက္အရပ္ သြားလုိက္။ တစ္ခါ ေျမာက္အရပ္ သြားေတာ့ ေျမာက္အရပ္နဲ႔ မတဲ့ျပန္ ျဖစ္လုိက္။ တစ္ဖန္ ေအရွ႕အရပ္နဲ႔ မတဲ့ျပန္ ေအနာက္အရပ္လန္ ျဖစ္ေနတဲ့ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာမွာ ေအနမမွန္တဲ့သီလရွကင္ုိ မယ္သီလံလုိ႔ ေခၚတယ္။
(၄) မိမိေအဖာ္မ်ား တစ္ျခားသြားေနခ်ိန္ ဆန္လုိက္ခုိးၿပီး မိမိထဲသုိ႔ မရုိးသားတဲ့ နည္းနဲ႔ ဆန္ခုိးေရာတဲ့ သီလရွကင္ုိ မယ္သီေလာလုိ႔ ေခၚတယ္။
ဒီေလးေယာက္မွာ ပထမတစ္ေယာက္သာ ခ်ီးမြမ္းထုိက္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ နတင္ုိ႔လည္း မမုိက္ၾကနဲ႔ဟု ေျပာဆုိၿပီး ျပန္လႊတ္လုိက္ပါတယ္။ ဒါက သဂၤဇာ ဆရာေတာ္ မိန္႔ခဲ့တာကုိ ဒီေနရာမွာ ဆက္စပ္မိလုိ႔ အမွ္ရတတာနဲ႔ ေရးလုိက္ တာပါ။ သိခ်လင္ုိ႔ ေမးထားၾကတဲ့ ေမးခြန္းေတြထဲမွာေတာ့ မပါပါဘူး။
ယခုေလာက္ဆုိ ရွင္းျပရင္ သီလရွင္ ျဖစ္ေပၚလာပံုနဲ႔ ပတ္သတ္တာက အစ သီလရွင္ ဆုိရင္ာမ်ားကုိ အားလံုးနားလည္ ေလာက္ၿပီလုိ႔ ထင္ျမပင္ါတယ္။ အားလံုး ဗဟုသုတ အသိဉာဏ္မ်ား တုိးပြားၾကၿပီး မိမိတုိ႔ ပန္းတုိကင္ုိ လ်င္ျမန္စြာ ေလွ်ာက္လွမ္းႏုိင္ေအာင္ ႀကိဳးစား အားထုတ္ႏုိင္ၾကပ ါေစ။
ဆရာေတာ္ အရွင္ေကာမလ(ခ) ဆန္နီေနမင္း
Posted via BlogPost
No comments:
Post a Comment