၂-အဇၥ်တၱဒုကၡသုတ္
ရဟန္းတို ့မ်က္စိသည္ ဆင္းရဲ၏၊ဆင္းရဲေသာ မ်က္စိသည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္၊ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ေသာ မ်က္စိကိ ု “ဤမ်က္စိ သည္ ငါ့ဥစၥာ မဟုတ္ ၊ဤမ်က္စိသည္ ငါမဟုတ္ ၊ ဤမ်က္စိသည္ ငါ၏ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ” ဟု ဤသို ့ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ ေသာ ပညာျဖင့္ ရႈရမည္။ နားသည္ဆင္းရဲ၏ ။ပ။နွာေခါင္းသည္ ဆင္းရဲ၏ ။ပ။လွ်ာသည္ ဆင္းရဲ၏ ။ပ။ကို္ယ္သည္ ဆင္းရဲ၏။ပ။ စိတ္သည္ဆင္းရဲ၏၊ဆင္းရဲေသာ စိတ္သည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္၊ ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ေသာ စိတ္ကို “ ဤစိတ္သည္ ငါ့ဥစၥာ မဟုတ္၊ ဤစိတ္သည္ ငါ မဟုတ္၊ ဤစိတ္သည္ ငါ၏ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ” ဟု ဤသို ့ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ရႈရမည္။
ဤသို ့ ရႈေသာ ။ပ။ဤ (မဂ္ကိစၥ)အလုိ ့ငွါ တစ္ပါးေသာ ျပဴဖြယ္ မရွိေတာ့ျပီ ” ဟုသိ၏ဟု (မိန္ ့ေတာ္မူ၏)။။
၃-အဇၥ်တၱာနတၱသုတ္
ရဟန္းတို ့ မ်က္စိသည္ကိုယ္ “အတၱ ” မဟုတ္၊ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ေသာ မ်က္စိကို “ ဤမ်က္စိသည္ ငါ့ဥစၥာ မဟုတ္၊ ဤမ်က္စိသည္ ငါမဟုတ္၊ ဤမ်က္စိသည္ ငါ၏ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ” ဟု ဤသို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ရႈရမည္။နားသည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ။ပ။ နွာေခါင္းသည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ။ပ။ လွ်ာသည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္၊ ကိုယ္သည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ။ပ။ စိတ္သည္ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ၊ ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ေသာ စိတ္ကို “ ဤစိတ္သည္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္၊ ဤ စိတ္သည္ ငါ မဟုတ္၊ဤစိတ္သည္ ငါ၏ကိုယ္ “အတၱ ” မဟုတ္ ” ဟု ဤ သို ့ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ရႈရမည္။
ဤသို ့ရႈေသာ ။ပ။ဤ (မဂ္ကိစၥ)အလို ့ငွါ တစ္ပါးေသာ ျပဴဖြယ္ မရွိေတာ့ျပီ ” ဟုသိ၏ဟု (မိန္ ့ေတာ္မူ၏)။
၄-ဗာဟိရာနိစၥသုတ္
ရဟန္းတို ့ အဆင္းတို ့သည္ မျမဲကုန္၊မျမဲေသာ အဆင္းသည္ ဆင္းရဲ၏ ၊ ဆင္းရဲေသာအဆင္းသည္ကိုယ္ “ အတၱ ”မဟုတ္၊ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ေသာ အဆင္းကို “ ဤအဆင္းသည္ ငါ့ဥစၥာမဟုတ္၊ ဤအဆင္းသည္ ငါ မဟုတ္၊ ဤအဆင္းသည္ ငါ၏ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ” ဟု ဤသို ့ဟုတ္ တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ရႈရမည္။အသံတို ့သည္။ အနံတို ့သည္။ အရသာတို ့သည္။အေတြ ့အထိတုိ ့သည္။သေဘာတရားတို သည္ မျမဲကုန္။ မျမဲကုန္ေသာ သေတာတရားသည္ ဆင္းရဲ၏၊ ဆင္းရဲေသာေသာတရားသည္ ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္၊ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ေသာ သေဘာတရားကို “ဤ သေဘာတရားသည္ ငါ့ဥစၥာ မဟုတ္၊ဤသေဘာတရား သည္ ငါ မဟုတ္၊ဤ သေဘာတရားသည္ ငါ၏ကိုယ္ “ အတၱ ” မဟုတ္ ” ဟု ဤသို ဟုတ္တိုင္းမွန္စြာ မွန္ကန္ေသာ ပညာျဖင့္ ရႈရမည္။
ရဟန္းတို ့ ဤသို ့ရႈေသာ အၾကားအျမင္ရွိေသာ အရိယာတပည့္သည္ အဆင္းတို့၌လည္းျငီးေငြ ့၏၊ အသံတို ့၌လည္းျငီးေငြ ့၏၊အနံတို ၌လည္း ျငီးေငြ ့၏၊အရသာတို ့၌လည္းျငီးေငြ ့၏၊အေတြ ့အထိတို ၌လည္းျငီးေငြ ့၏၊ သေဘာတရားတို ့၌လည္းျငီးေငြ ့၏ ၊ျငီးေငြ ့ေသာ္ စြဲမက္မႈ ကင္း၏၊ စြဲမက္မႈကင္းေသာ္(ကိေလသာမွ)လြတ္ေျမာက္၏၊ (ကိေလသာမွ) လြတ္ေျမာက္ေသာ္ (ကိေလသာမွ)“လြတ္ေျမာက္ျပီ”ဟု အသိဥာဏ္ ျဖစ္ေပၚ၏၊ “ ပဋိသေႏၶေနမႈကုန္ျပီ ၊ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကိုက်င့္သံုးျပီးျပီ၊ မဂ္ကိစၥကို ျပဴျပီးျပီ၊ ဤ (မဂ္ကိစၥ)အလို ့ငါွတစ္ပါးေသာျပဳဖြယ္မရွိေတာ့ျပီ” ဟု သိ၏ဟု(မိန္ ့ေတာ္မူ၏)၊၊
No comments:
Post a Comment