သကၠရာဇ္ ,သကရာဇ္,ေကာဇာ,ေဂါဇာ ဘယ္ဟာက မွန္ပါသလဲ
ဒကာ။။ ထိုထိုက်မ္းစာအုပ္ေတြရဲ႕ ခု-ႏွစ္-လ ကို ေရးထိုး မွတ္သားၾကရာမွာ တခ်ိ ဳ႕ဆရာေတြက “သကၠရာဇ္”ဟု ေရးၾကပါ တယ္၊ တခ်ိဳ႕ဆရာေတြက “ သကရာဇ္” ဟု ေရးျပန္ပါတယ္၊ တခ်ိဳ႕ ဆရာကေတာ့ “ ေကာဇာ” တဲ့၊ ဆရာအခ်ိဳ႕က်ေတာ့“ေဂါဇာ” တဲ့၊ ဘယ္ဟာကို အမွန္မူထားျပီးေတာ့ ေရးသားရမွာလဲ ဆရာေတာ္၊ မိန္႔ၾကားပါဦးဘုရား။ ဆရာ။ ။အင္း….ဒါေတြက ေလာကသေကၤတ ေ၀ါဟာရေတြပါ၊ တေက်ာင္းတဂါထာ၊တရြာ တပုဒ္ဆန္းဆို တာလို ေပါ့၊ဒီအေၾကာင္း အက်ယ္သိခ်င္ရင္ သမႏၲ စကၡဳ ဒီပနီ က်မ္းဒုတိယတဲြမွာ မံုေရြးေဇတ၀န္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေျဖဆို ထားတာ ရွိတယ္၊ အဲဒီထဲမွာ ရွာၾကည့္ေပေတာ့။ ဒကာ။။ မံုေရြးေဇတ၀န္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ လိုရင္းအဆံုးအျဖတ္ကေလးေလာက္ကို အသည္းမွာ မွတ္ ေက်ာက္တင္ ေျဖၾကားၾကရေအာင္ မိန္႔ၾကားပါဦးဆရာေတာ္၊ ဒကာ ၾကီးတို႔ဆီမွာ သမႏၲစကၡဳ ဒီပနီ စာအုပ္လည္း မရွိလို႔ပါဘုရား။ ဆရာ။ ။မံုေရြးေဇတ၀န္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ေနာက္ဆံုးနိဂံုးခ်ဳပ္၏ဆိုလိုရင္း မွတ္ခ်က္ခ်တာကေတာ့-ဒီ အေရးအသားမ်ိဳးေတြကို ငါတို႔ ေတြ႔ဖူးပါတယ္၊ ကာလ ေဒသ အေလ်ာက္ သေကၤတပညတ္မွ်ေတြသာျဖစ္၏၊ အမွတ္အကၡရာ မွားယြင္းျခင္းေၾကာင့္ သံသရာျပစ္ဟူ၍လည္းမတင္ႏိုင္ရာ၊ အကယ္တိ မွန္ကန္တယ္ ဆိုေစဦးေတာ့ မဂ္ဖိုလ္ရေၾကာင္းသမၼာဒိ႒ိဉာဏ္ရဲ႕ အာရံု လည္းမဟုတ္ပါ၊အဲဒါေၾကာင့္မို႔ကိုယ္ၾကိဳက္သလို ေလ်ာ္ရာကိုသာ ေရး ၾကေစ တဲ့။ ကဲ….အဲဒါဟာ မံုေရြးေဇတ၀န္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ အလြန္ႏွစ္သက္စရာေကာင္းတဲ့ ေလ်ာ္ကန္ သင့္ျမတ္ေသာ လိုရင္းအဆံုး အျဖတ္ပဲ၊ဒီပဥႇာဟာ အလယ္ေတာရ အရွင္ဇ၀နတိကၡ ဆရာေတာ္ေလး ေဆြးေႏြးတယ္လို႔ မွတ္သားမိတယ္။ ဒကာ။။ ဒီလို သိရတာ ၀မ္းသာလွပါတယ္ ဆရာေတာ္၊ ျငင္းခံုဖို႔လည္းမလိုေတာ့ဘူးေပါ့၊နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္း တရားမွမဟုတ္ တာပဲဟာ။ အဂၢမဟာပ႑ိတ အရွင္ၾသဘာသာဘိ၀ံသ
No comments:
Post a Comment